Boom wiary wśród rumuńskiej młodzieży?
Niepewne perspektywy na przyszłość, rosyjski atak na Ukrainę oraz pandemia COVID sprawiają, że pozorne bezpieczeństwo i wspólnota oferowane przez religie znów stają się atrakcyjne, zwłaszcza dla młodych ludzi. Czy rumuński trend powrotu do wiary to zapowiedź dla całej Europy?