Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Aneksja i kolonizacja Sinciangu, represje w Tybecie, wojna w Korei, potyczki z Indiami… Chiny angażują się w liczne konflikty, jednak dziś prowadzą narracje o „potędze na rzecz pokoju”.