Chiny: wakacyjny obóz wojskowy25 min
Co roku tysiące chińskich dzieci spędza wakacje na letnich obozach wojskowych. Dziewczynki i chłopcy od szóstego roku życia uczą się, jak bronić swojej ojczyzny. Dyscyplina miesza się tu z propagandą. Czy rodzice są dumni ze swoich pociech? I dlaczego zgadzają się na ich wczesne formatowanie? Dokument z lektorem.