Crazy Borders
Dawna baza wojskowa w Camp Zeist została kiedyś użyczona Szkocji przez Holandię. Po co? By zorganizować ważny proces w historycznej sprawie. Miejsce uznano za neutralną enklawę, ale rzeczy, które się tam działy, zdecydowanie nie były neutralne! Zobaczcie sami.