Sudan: uciec przd śmiercią25 min
W El-Faszer w Darfurze bojówki RSF w ciągu trzech dni zabiły 60 000 mieszkańców. To liczby, jakich nie notowano od czasu ludobójstwa w Rwandzie. Ocalali z największej masakry naszych czasów opowiadają o bombardowaniach, głodzie i marszu śmierci do obozu dla uchodźców.