Lebanon: Another Exodus
Refugees of the war in Sudan tell their story in horrific detail. Survivors of perhaps the greatest massacre of our times, they narrowly escaped a violent death and managed to stay alive in the face of bombings, hunger and extreme exhaustion. Now their future is uncertain as they live in the limbo of a refugee camp.