Machocracy - Making the Male1952 - 1953: The Cold War in Europe
1952/53: Europe is divided by the Iron Curtain. In the East, Russia determines the development of its satellite states. In the West, the capitalist democracies embark on a difficult path, under pressure from the Americans: they are to show unity against the East. The biggest obstacle in the way is the relationship between West Europeans and West Germany.