The Last Summer of the GDR
After the fall of the Berlin Wall, citizens of East Germany had to get used to a new way of consuming, working, and living. New-found freedoms were a breath of fresh air for many but in the chaos leading up to reunification with West Germany, the experience was also disconcerting.