E adevărat că... - Granițele au existat dintotdeauna?Ultima vară a RDG-ului
După căderea Zidului Berlinului, cetățenii Germaniei de Est au trebuit să se obișnuiască cu un nou mod de a consuma, de a lucra și de a trăi. Libertățile nou-căpătate erau o gură de aer pentru mulți, dar în haosul premergător unificării cu Germania de Vest, experiența a fost și derutantă.