Granițe năucitoare
De ce stau doi pușcași marini britanici de pază pe o stâncă minusculă acoperită de excremente de păsări? În jurul Rockall, zăcămintele bogate în hidrocarburi atrag britanici, irlandezi, danezi și islandezi, iar Greenpeace are și ea planuri. O stâncă izolată, o rachetă, aventurieri și un post-it. Petrol, guano și o pizza. Aici granițele sunt cu adevărat năucitoare!