Crazy Borders
Why are two Royal Marines standing guard on this tiny rock covered in bird droppings? Around Rockall, the continental shelf is disputed by British, Irish, Danish and Icelandic governments. Unless Greenpeace get in on the act... This is a clear case for Crazy Borders!