Yucatán by TrainSouth Africa's Wild West Coast
South Africa’s route 27 beckons with unspoilt beaches, glowing carpets of wildflowers and spectacular encounters with humpback whales. This documentary embarks on a road trip from Cape Town northwards along the wild west coast, through one of South Africa's most unspoilt and beautiful regions.