Ireland's East Coast by Train
Long beaches, spectacular cliffs, lonely mountains: from Rosslare in the southeast via Dublin to Howth runs probably the most beautiful train route in the Republic of Ireland. The area was shaped by Normans, Vikings and the turbulent history with England.