Długie plaże, spektakularne klify, samotne góry: z Rosslare na południowym wschodzie przez Dublin do Howth biegnie prawdopodobnie najpiękniejsza trasa kolejowa w Republice Irlandii. Obszar ten został ukształtowany przez Normanów, Wikingów i burzliwą historię z Anglią.