Pociągiem na Costa BlancęPociągiem na Jukatan
Dzięki nowemu Tren Maya, czyli Pociągowi Majów, po raz pierwszy możliwa jest podróż koleją do różnych atrakcji turystycznych Meksyku, w tym do zachwycającego swoją dziką przyrodą półwyspu Jukatan. Jednak część lokalnej społeczności potępia ekologiczne skutki budowy linii kolejowej, która ma umożliwić turystom podziwianie miast i świątyń Majów.