Pe urmele urșilorCu trenul în Yucatan
O călătorie unică prin pădurea tropicală, pe urmele civilizației maya – cu noul Tren Maya este acum posibilă, pentru prima dată. Pe lângă diverse obiective turistice, vedem frumusețile naturale ale peninsulei mexicane Yucatán. De la Golful Mexicului, trecând prin Cancún, până la coasta Caraibelor, trenul își propune să fie un ambasador al culturii indigene.