The Costa Blanca by TrainYucatán by Train
A unique journey of discovery through the Mexican rainforest of the Yucatan peninsula. The new Maya train means tourists can visit the famous Maya archaeological sites with ease along a railway aimed at developing the region and showcasing indigenous culture.