Agree to Disagree!
Hydrogen is touted as the solution to move away from gas and oil. This promoted alternative, touted as a sustainable energy source, is making headlines as it can be used to power buses and heating systems. But where will all this hydrogen come from? And how environmentally friendly is this solution?