Agree to Disagree!
Russia's invasion of Ukraine has reignited an old debate: Does Europe need conscription in order to be war-ready? Or is compulsory military service a relic from a bygone era? Prof Dr Bertolt Meyer discusses this with Prof Patrick Sensburg and Dr Andrea Ellner who hold opposing views.