Niewygodne pytania
Rosyjski pełnoskalowy atak na Ukrainę na nowo rozpalił starą debatę: czy Europa potrzebuje powrotu do obowiązkowego poboru, by być gotową na wojnę? A może jest to relikt przeszłości, który w liberalnym społeczeństwie nie ma już racji bytu? Czy siła zależy od liczby dostępnych żołnierzy? Prof. dr Bertolt Meyer rozmawia o tym z prof. Patrickiem Sensburgiem i dr Andreą Ellner. Dwa stanowiska, dwie wizje bezpieczeństwa Europy.