42: odpowiedź na prawie wszystko
Naukowcy są zgodni co do daty – to było 4 miliardy lat temu. Ale gdzie i w jakich warunkach narodziło się życie na naszej planecie? W tej kwestii nie ma konsensusu. Czy pierwsze komórki wyłoniły się z zupy pierwotnej, czy z oceanicznych kominów hydrotermalnych? A może życie na Ziemi pochodzi jeszcze z innego źródła?