Czy zwierzęta są mądrzejsze od nas?
Sępy potrafią dostrzec zwłoki antylopy z wysokości pięciu kilometrów. Z kolei foki umieją nurkować w bardzo głębokiej wodzie, także pod lodem. Mówi się też, że wiele zwierząt ma tajemniczy szósty zmysł: potrafią przeczuć nadchodzące katastrofy naturalne, takie jak tsunami. Czego moglibyśmy nauczyć się od zwierząt? Film z lektorem.