Are Animals Cleverer than Us?30 min
Vultures can spot a dead antelope from five kilometres away, while seals can dive into deep water, even under the ice. It is also said that many animals have a mysterious sixth sense: they can predict imminent natural disasters. Do animals access knowledge that is beyond humans? Are they cleverer than us?