Why Is Wealth So Unfairly Distributed?28 min
While some people spend millions on holidays in space or splash out on extravagant weddings, others live in shanty towns and earn just a few dollars a day. Why do such inequalities exist in our world, despite a global economy that has produced the most wealth in human history?