Are Holidays Really Relaxing?29 min
Do you feel like you need a holiday? It's a sign that it's time to rest and relax. But scientists are at a loss to explain what happens when we go on holiday, or why and how it does us good. Why do we know so little about the effects of holidays when they are such an integral part of our lives?