Loulou (2/11) - The ParentsLoulou (1/11)
Loulou is 29 years old, enjoying Paris life with her three best friends. She's been in a relationship for the past year, and she had started thinking about the future somewhat... But this morning, the future suddenly comes knocking: she's pregnant. She's not ready. What now?