El'sardines (1/6)
A scientific expedition is set to take off in six days and Zouzou still hasn’t said anything to her family. As she waits for her visa to be approved, her mum harangs her about being single and fusses over her sister’s wedding preparations. Zouzou’s secret worries her best friend Warda, who advises her to see a hairdresser.