El'sardines
Mieszkające w Oranie młode Algierki: Zouzou i Warda marzą o wypłynięciu na morską ekspedycję naukową. W napięciu czekają na wizy, które na sześć dni przed terminem wyprawy wciąż nie nadchodzą. Do tego Zouzou nie powiedziała jeszcze o swoich planach rodzinie, zaaferowanej zbliżającym się ślubem jej siostry. Warda namawia ją do wizyty u Nadii, miejscowej fryzjerko-psycholożki.