El’sardines
Zouzou postanawia zawalczyć o swoje marzenia i w dniu ślubu siostry oznajmia rodzinie, że nie zrezygnuje z wyjazdu. Rodzice boją się zszarganej opinii i tego, że po roku na statku pełnym mężczyzn, ich córka nie znajdzie już męża i będzie musiała żyć z piętnem starej panny. Ale decyzja Zouzou nieoczekiwanie uwalnia ich wszystkich.