El’sardines
Warda zarzuca Zouzou hipokryzję i ma do niej żal za to, że ukrywała przed nią informację o wizie i myślała, że przyjaciółka będzie chciała ją odwieść od wyjazdu. Zouzou ścina włosy i wraca do domu z zamiarem rozmówienia się z rodziną. Ale jej sekret już został odkryty. Wydaje się, że los wyjazdu został przesądzony.