Szadi
Szadi i Ferial siedzą na słońcu i słuchają muzyki na placu zabaw Atisaz, bogatego osiedla na północy Teheranu. Ferial drwi z Szadi: po co ma wyjeżdżać do Francji, skoro boi się rozmawiać z chłopakami.