Szadi
Dyrektorka wzywa do siebie Szadi i jej matkę. Powód: butelka wina, którą dziewczyna dostała od Siny. Alkohol jest w Iranie zakazany. Spotkanie z dyrektorką wypełniają groźby utrudnienia wyjazdu do Francji.