Adolf Kanter: szpieg, który wiedział zbyt wiele38 minut
Ten dokument, zrealizowany w technice 3D, przenosi nas do wydarzeń ze stycznia 2018 r., kiedy mieszkańcy Hawajów otrzymali alert SMS: „ZAGROŻENIE ATAKIEM RAKIETOWYM NA HAWAJACH. NATYCHMIAST UDAJ SIĘ DO SCHRONU. TO NIE SĄ ĆWICZENIA”. Komunikat wysłano przez pomyłkę. Było to doświadczenie, które kosztowało mieszkańców i mieszkanki Hawajów dużo nerwów i obnażyło poważne zagrożenie nuklearnego uzbrojenia.