Crazy borders - Kowloon: mrowisko HongkonguAntonow
AN-225 Mrija, największy samolot transportowy świata, duma Ukrainy, został zniszczony na początku rosyjskiej inwazji na lotnisku w Hostomlu. Dokument odtwarza historię tego niezwykłego arcydzieła techniki dzięki niepublikowanym wcześniej nagraniom, rozmowom ze świadkami, pilotami i konstruktorami. To nie tylko portret samolotu, ale także niezłomnego narodu.