Antonov
The Antonov AN-225 Mriya, the world's largest cargo plane and the pride of Ukraine, was destroyed in a Russian attack on Hostomel airport near Kyiv at the beginning of the invasion in 2022. With exclusive images and never-before-seen film footage, test pilots and engineers of the aviatio giant tell its legendary story.