Crazy borders
Czy wiesz, że niektórzy mieszkańcy i mieszkanki Cypru mogą codziennie pieszo przekraczać granicę Wielkiej Brytanii? Mowa tu o Akrotiri i Dhekelia - brytyjskim terytorium zależnym obejmującym dwie bazy wojskowe. Roi się tam od szpiegów i kotów, a historię tego miejsca dopełniają niezapłacone czynsze, puste lotnisko, alkohol i Afrodyta.