Haiti: wojna gangów
„Viv Ansanm”, czyli „żyć razem” – tak nazywa się przestępcza koalicja działająca w stolicy kraju. Trudno o bardziej cyniczną nazwę: to gangi zamieniły miasto w pole walki, pozostawiając po sobie tysiące ofiar oraz zniszczone i wyludnione dzielnice. Nigdy wcześniej Port-au-Prince nie doświadczyło takiej spirali przemocy.