Zielony kolonializm38 min
W Afryce coraz większą część lądu pokrywają zamknięte rezerwaty przyrody, mające chronić zagrożone gatunki takie jak nosorożce, lwy czy goryle. Jednak za tym sielskim obrazkiem kryje się bezlitosny biznes, w który są zaangażowane największe organizacje ekologiczne jak WWF czy Africa Parks. Stawką są miliony dolarów wpływów z turystyki i kredytów węglowych. Cenę płacą lokalne społeczności, brutalne wysiedlane ze swoich wiosek.