Klęski żywiołowe: jak przeżywają je zwierzęta i roślinyDziki Zachód RPA
Trasa nr 27 wije się wzdłuż wzburzonego Oceanu Atlantyckiego, prowadząc przez dziewicze plaże i pustynne płaskowyże, które wiosną pokrywają dywany kolorowych dzikich kwiatów, aż po złociste góry Cederberg. Podróż ta oferuje nie tylko spotkanie z niezwykłą przyrodą, ale także z tysiącletnimi śladami historii ludzkości. Zachodnie wybrzeże to jeden z najbardziej pierwotnych regionów RPA.