Exodus w Senegalu25 min
W środku nocy z różnych plaż Senegalu wypływają łodzie. Mężczyźni, kobiety i dzieci wsiadają do łodzi z kilkoma torbami i jedzeniem – tyle musi im wystarczyć podczas wyczerpującej tygodniowej przeprawy. Podróżują jednym z najniebezpieczniejszych szlaków migracyjnych na świecie, łączącym Afrykę z Wyspami Kanaryjskimi. Dokument z lektorem.