Filipiny: ksiądz przeciwko prezydentowi26 min
Przez długi lata ksiądz Flavie Villanueva próbował doprowadzić do zatrzymania jednego z najpotężniejszych ludzi w Azji, byłego prezydenta Filipin Rodrigo Duterte, który prowadził brutalną politykę walki z przeciwnikami politycznymi i przestępczością narkotykową. Szwadrony śmierci zabiły tysiące niewinnych ludzi. 11 marca 2025 ziściło się marzenie księdza – Duterte został aresztowany.