Azjatycki underground21 min
Znacie zapewne K-pop, ale prawdopodobnie znacznie mniej indonezyjski Funkot, filipiński Budots czy wietnamski Vina House. Muzyka z Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej rzadko gościła w europejskich klubach, jednak kolektyw Eastern Margins chce to zmienić, łącząc azjatyckie społeczności diaspory wokół alternatywnych scen muzycznych.