50 lat punka: bunt, który nie przemija31 min
Pół wieku temu punk oznaczał odwagę kwestionowania autorytetów. Czym jest dzisiaj? Czy to, co kiedyś było kontrkulturą, stało się formułą marketingową? 50 lat po narodzinach punku w Wielkiej Brytanii młodzi ludzie w Gruzji organizują punkowe koncerty i protesty uliczne przeciwko autorytarnemu kursowi swojego rządu. O co chodzi we współczesnym buncie?