Vril & Rødhåd: "Out Of Place Artefacts"
Od późnych lat 90-tych Rødhåd budował karierę jako DJ dzięki imponującemu talentowi i precyzji w miksowaniu dub techno i groove. Ze swojej strony producent Vril dąży do ponadczasowej estetyki dźwięku, która nie pasuje do żadnego trendu w gatunku. Swoimi energicznymi setami na żywo inspiruje publiczność w kraju i za granicą.