W klubach Seulu narodził się K-Bass – hybrydowy gatunek łączący K-pop z brytyjską bass music: grime'em, garage'em i jungle. Scena skupiona wokół niezależnego Seoul Community Radio wywarła wpływ na gwiazdy, takie jak aespa, NewJeans i Blackpink, wprowadzając undergroundowe brzmienia do popowego mainstreamu. Reportaż z festiwalu Nuits Sonores w Lyonie.