Carlita
Turecka DJ-ka i globtroterka Carlita tworzy muzykę idealną na zmierzch i świt. Zanim stanęła za konsoletą, była instrumentalistką, dlatego w swoich produkcjach łączy brzmienie żywych instrumentów z nowoczesnymi samplami. W ramach cyklu Senza Fine zaprasza światowe gwiazdy do kameralnych klubów, serwując psychodeliczne, pełne groove'u sety.