Cinthie
Cinthie znana jest ze swojego autentycznego house'u, płynnie łączy elementy klasyczne i nowoczesne. Doświadczcie wyjątkowej atmosfery, którą wprowadza na parkiet Stone Techno Festival! Gotowi?