Cinthie
Cinthie is known for her pure house music, a harmonious blend of classic and modern elements. Founder of the 803 Crystal Grooves label and the Elevate record shop, she has an unerring flair for both editorial and creative work. With her, the Stone Techno dance floor is immersed in a unique atmosphere.