Marrøn
Resident DJ at Eerste Communie, MARRØN is one of the most prominent figures on the current techno scene. His previous appearances at Stone Techno left festival-goers with unforgettable memories. 2025 is an opportunity for him to demonstrate once again that he is unrivalled in creating hypnotic, groovy odysseys where percussion reigns supreme.