Deetron b2b Tasha
Born in Switzerland, DJ and producer Deetron has made his mark on the electro scene with his highly personal fusion of techno elements and the most cutting-edge house music. With a career spanning two decades, he wields the art of mixing with rare fluidity. The result is tracks with a thousand and one layers of rich complexity.